SERVEIS D'OFICINA VIRTUAL
Implantem en la teva empresa solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els teus treballadors.
Solució MIDGARD
Funcionalitats i serveis:
✓ Col·laboració en equips de treball: t'ajudem a idear o gestionar els teus equips per que puguin col·laborar en projectes, coneixements i/o el funcionament de l'organització, així como a configurar i personalitzar els fluxos de treball, tasques, etc.
✓ Emmagatzemar i compartir fitxers: disposaràs de 1TB d'emmagatzematge.
✓ Compatibilitat amb dispositius mòbils.
✓ Calendari i agenda: us permetrà organitzar calendaris i tasques.
✓ RGPD: Compliment de la normativa de protecció de daes RGPD.
Import de l'ajuda: 29.000€
Preu de la solució: desde 250€ per usuari + IVA
Percentatge d'execució associat a les fases:
✓ Primera: 70%
✓ Segona: 30%
Import màxim de l'ajut:
✓ 0 < 3 treballadors: 250€/usuari (fins a 2 usuaris)
✓ 3 < 10 treballadors: 250€/usuari (fins a 9 usuaris)
✓ 10 < 50 treballadors: 250€/usuari (fins a 48 usuaris)
✓ 50 < 100 treballadors: 250€/usuari (fins a 99 usuaris)
✓ 100 < 250 treballadors: 250€/usuari (fins a 116 usuaris)
Suport inclòs
Resolem les teves incidències en un temps rècord.
Formació inclosa
Per a que puguis usar-ho des del primer dia