SERVEIS D'OFICINA VIRTUAL

Implantem en la teva empresa solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els teus treballadors. 

Solució MIDGARD

Funcionalitats i serveis: 

✓  Col·laboració en equips de treball: t'ajudem a idear o gestionar els teus equips per que puguin col·laborar en projectes, coneixements i/o el funcionament de l'organització, així como a configurar i personalitzar els fluxos de treball, tasques, etc.

✓  ​Emmagatzemar i compartir fitxers: disposaràs de 1TB d'emmagatzematge.

✓   Compatibilitat amb dispositius mòbils.

✓  Calendari i agenda: us permetrà organitzar calendaris i tasques.

  RGPD: Compliment de la normativa de protecció de daes RGPD.


Import de l'ajuda: 29.000€ 
Preu de la solució: desde 250€ per usuari + IVA

Percentatge d'execució associat a les fases:
  Primera: 70%
  Segona: 30%

Import màxim de l'ajut:
   0 < 3 treballadors: 250€/usuari (fins a 2 usuaris)
   3 < 10 treballadors: 250€/usuari (fins a 9 usuaris)
   10 < 50 treballadors: 250€/usuari (fins a 48 usuaris)
   50 < 100 treballadors: 250€/usuari (fins a 99 usuaris)
   100 < 250 treballadors: 250€/usuari (fins a 116 usuaris)

Suport inclòs

Resolem les teves incidències en un temps rècord.

Formació inclosa

Per a que puguis usar-ho des del primer dia

Et truquem nosaltres